Αναζήτηση αυτού του ιστολογίου

Δευτέρα 14 Ιανουαρίου 2013

''Τί χαρά ένιωσα!''


ΑΠΟ ΤΗΝ ΑΣΚΗΤΙΚΗ ΚΑΙ ΗΣΥΧΑΣΤΙΚΗ ΑΓΙΟΡΕΙΤΙΚΗ ΠΑΡΑΔΟΣΗ. -ΑΓΙΟΝ ΟΡΟΣ 2011-






 Διήγηση Γέροντος;<<Ήμουν Δασονόμος καί είχα
   καιρό νά κοινωνήσω.Τότε κοινωνούσαμε κάθε
   είκοσι μέρες.Πέρασε λοιπόν καιρός καί έπεθύ-
μησα νά κοινωνήσω.Έτοιμάστηκα,νήστεψα τρείς
μέρες καί κατέβηκα μέ τά πόδια στό Μοναστήρι βα-
δίζοντας δυόμισι ώρες.Πήγα νά πάρω εύλογία άπό
τόν Ήγούμενο.Έκείνος λίγο θυμωμένα μού είπε,
"δέν έχει εύλογία".Εγώ είπα΄"νάναι εύλογημένο"
καί έφυγα.Μέσα μου όμως στενοχωρήθηκα.Είπα;
¨΄Τόσο κόπο έκανα νά έρθω,νήστεψα,τόσον καιρό
έχω νά κοινωνήσω ,γιατί νά μή μέ άφήνη;" ¨Οχι
πώς κατηγόρησα τόν Γέροντα.Μέσα μου είπα ότι
αύτός καλά κάνει τήν δουλειά του,άλλά άναρωτιό-
μουν σέ τί έφταιξα,ώστε νά έπιτρέψη ό καλός Θεός
τέτοια δοκιμασία.Μέ στοίχισε.Σκεφτόμουν πού έφ-
ταιξα, τί έκανα.Δέν μπορούσα νά βρώ,ίσως κάτι
ήταν καί δέν τό έβλεπα.Έκεί πού συλλογιόμουνα
αύτά μέ πιάνουν τά δάκρυα καί έκλαψα λίγο.
Λέγω ¨δέν πειράζει,γιά καλό μου θάναι¨.

>>¨Οταν προχώρησε ή άκολουθία καί φτάσαμε
στήν Λειτουργία,πρίν άπό τό "Μετά φόβου",έρχε-
ται ό Ήγούμενος καί μού λέει νά κοινωνήσω.Τού
είπα ότι δέν διάβασα τήν θεία Μετάληψη.Μού είπε
ωά κάνω ύπακοή,νά κοινωνήσω καί νά διαβάσω με-
τά τήν θεία Μετάληψη.

>>"Νάναι ευλογημένο",είπα, καί πήγα κοινώνη-
σα.Έ,τί χαρά ένιωσα,τί χαρά!Λέω,"βρέ πειρ-
σμέ,δικό σου ήταν αύτό γιά νά μέ βάλης νά πώ κά
τι  γιά τόν Γέροντα νά ψυχρανθώ,ούτε νά κοινωνή-
σω καί νά στενοχωρέσω καί τόν Γέροντα".Άλλά
δάγκωσα τήν γλώσσα μου νά μήν πώ τίποτε.
"Έγώ φταίω",είπα,"δέν φταίει ό Γέροντας">>.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου